Vážení a milý zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že od 17.12. do 31.12. bude probíhat inventura. První expedice a výroba v novém roce začne 2.1. 2019. Děkujeme za pochopení.

Bolí vás záda? Víme jak na to! Vis na hrazdě ...

 

Tento článěk je určený pro každého člověka, kterého někdy bolely záda. Každý ví, že v naší kultuře pomalu slábneme. Chceme pít, otočíme kohoutkem a najednou nám teče voda. Dříve mohla být snaha se dostat k vodě otázkou života a smrti. Na co je naše tělo evolučně stavěné, ale už zdaleka nevyužíváme. Tělo se totiž přízpůsobuje tomu, co dělá a také se přizpůsobuje tomu co neděláme a to je lenost.

V dnešní době je takový trend, že lidi sportují v mladí, ale pak pomalu ubírají a to je chyba. Ze sportu přejdou na nic nedělání a přijde jim normální, že pomalu slábnou a zatuhává jim svalstvo.

Znáte to?... Bolest krku, bolest ramenou, ztuhlé záda ...

Pořád ten stejný příběh v podobě bolesti a poruch funkce pohybového aparátu, který nás nutí zastavit, přehodnotit situaci a vyjít z komfortní zóny.  Toto vše si způsobujete dlouhodobým sezením a nedostatkem pohybu. Víme jak na to. Doporučujeme vám si pořídit posilovací hrazdu a začít se vyvěšovat, aneb vis na hrazdě. 

 

posilovaci_hrazda_na_zahradu

 

Proč? Při tomto cvičení na hrazdě dochází k protažení a uvolnění svalů šíje, celého krku a ramen. Když se rozhodneme, že budeme pravidelně viset na hrazdě, vaše tělo si zvykne na vis na hrazdě a bude to pro něj přirozené Pokud nebudete viset tato schopnost se pro tělo pomalu vytratí. Pokud budeme celý den sedět , tělo si zvykne na sezení a ochabne. Přicházíte o přirozenou sílu a to je veliká škoda.

Při visu na hrazdě se držíte hrazdy. Nohy a celé tělo uvolněte. Nohy máte volně směrem dolů. Je potřeba rozhývat spodní část těla, ale zároveň mít zbytek těla uplně uvolněný, aby se nám uvolnila každá ploténka na páteři a ulevilo se od bolesti zádům. Doporučujeme ve visu při uvolněném těle hýbat nohama do stran, kroužit  a rotovat tělem o 90 stupnů. Snažte se procítit ten tah v zádech.

Čím víc se uvolníte, tím více budete citít tah v zádech a v tomto bodě by jste se měli udržet co nejdéle. Na posilovací hrazdě by jste měli cítit tah v zádech, který by s kmitáním nohou měl pomalu ustupovat. Pro začátek se zavěšujte na hrazdě třeba jen 30 vteřin a postupem času to zvyšte na 1 minutu a opakujte několikrát denně. Opravdu to funguje.

 

posilovaci_hrazda

 

Tento vis lze provádět i pomocí gymnastických kruhů, které díky popruhům zavěsite prakticky kdekoliv. My v Zacvic si už nedokážeme představit den, kdy by jsme se nezavěsili a neuvolnili si záda. Visíme ráno, odpoledně a často i před spaním a někdy si k tomu na sebe zavěsíme závaží či kombinujeme se shyby na hrazdě. Ten pocit uvolnění je výbornej a doporučujeme ho všem.

 

hrazdy%20do%20pokoje 
 
 
 
 
+420 792 505 354 (Po-Pá 9-16hod)