Postup při reklamaci
Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 14 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.
Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:
Zákazník nejprve vyplní reklamační formulář, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytnutou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii dokladu, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:
Zacvic.cz
Černokostelecká 1168/90
Praha 10, Strašnice
100 00
Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.
Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k odbornému posouzení závady oprávněnou osobou a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus. V tomto případě má kupující právo na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací a poštovného v přiměřené výši.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.