Objednávky na zboží skladem přijímáme do 16.12.18. Pozdější objednávky už Ježíšek nestíhá doručit a budou dovyřízeny a případně vyrobeny na nový rok. Děkujeme za pochopení.

Postup při reklamaci

 

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 14 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.

 

Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:

 

Zákazník nejprve vyplní reklamační formulář, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytlou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii dokladu, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:

 

Zacvic.cz 

Hlubočinka 217

Sulice, 251 68

obchod@zacvic.cz

792 505 354

 

 

 Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.

 

Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k odbornému posouzení závady oprávněnou osobou a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus. V tomto případě má kupující právo na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací a poštovného v přiměřené výši. 

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.

 

+420 792 505 354 (Po-Pá 9-16hod)