Postup při reklamaci

 

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní od fyzického přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.

 

Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:

 

Zákazník nejprve vyplní reklamační formulář, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytlou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii dokladu, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:

 

Zacvic.cz 

Hlavní 217

Sulice - Hlubočinka

251 68

obchod@zacvic.cz

tel: 792 505 354

Prosím zasílejte malé zásilky (malé hrazdy a tyče do 150cm) přes DPD ! https://www.dpd.com/cz/cs/poslat-balik/ 

Prosím zasílejte větší zásilky (Hrazda a bradla 2v1 a větší konstrukce) přes Toptrans!  https://www.toptrans.cz/preprava/cs/sluzby/

 

 

 Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.

 

Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k odbornému posouzení závady oprávněnou osobou a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno, vyměněno za nový kus, nebo vrácena částka.

V případě, že vznikla chyba na straně Zacvic.cz vracíme i poštovné v přiměřené výši. 

 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodejce zašle peníze za zboží převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově či složenkou úhradu poskytnout nelze!

+420 792 505 354 (Po-Čt 9-16hod)